top of page

Comunidade TNB

Público·81 membros

FCK mod Man United direkte live 8 november 2023 Fodbold

for 4 timer siden — FCK mod Manchester United direkte live 8 november 2023 Se tv for 4 timer siden — Se live-TV · Bonanza · Ultra · Ramasjang · Hør ..

Men ikke ligefrem elendigt... SpørgsmålNicklas: Utroligt man u slipper afsted med at ødelægge straffe plettet med ens støvler …Svar:Det er i hvert fald opsigtsvækkende, at det ikke bliver opdaget, og at der intet bliver gjort ved det. Det er jo ikke årsagen til, at Larsson brænder, men det er stadig usportslig adfærd. Unægteligt. SpørgsmålCantona: Jeg er United-mand! Men det garnacho har gang i, med at træde pletten i stykker lige inden sparket - det er bare pinligt at se på! Bør koste en karantæne eller anden konsekvens. Hvis du er i Danmark kan du se FC København – Manchester United hos viaplay. Hæv din indbetaling når som helst Se, hvordan du ser fodbold live stream. Du kan se live streaming fra alle de spændende ligaer samt turneringer! Følg blot guiden nedenfor, og vælg kampen, du ønsker at se! Bet365 For at kvalificere dig skal du blot have en finansieret konto eller have placeret et væddemål indenfor sidste 24 timer. Det havde været et stort resultat for dansk fodbold, det her. Av, hvor må den her gøre ondt. På Larsson, på Neestrup, på hele FCK-truppen. Et point på Old Trafford havde været en historisk præstation, men i stedet må FCK se sig slået med 1-0. EN super redning af Onana. Det må vi give ham!... han svigter! Nej, nej, nej... Onana redder den. Ekstatiske United-spillere jubler, og kampen er fløjtet af. FCK får IKKE et point. Jordan Larsson tager bolden og går til den. Og svenskeren... 96'Nøøøøøj... Det bliver kigget igennem på VAR, men dommeren holder fast i sin beslutning. FC København i TV og Live Stream Festen er altid stor når holdet træder på banen, hvadenten det er FCK mod OB eller Manchester United. Kampene på Østerbro spilles som sagt i Parken som har ... ((SE LIVE*)) FCK Bayern live direkte tv 3 oktober 2023 Herun 3. okt. 2023 — Tilføj tv-kanaler TV2, TV3, TV3+, DR — se alle 15 Bayern Münich - Man United. STREAMING#) FCK mod OB direkte live 05. 2023 marts DBmarts DBU ... Man United FCK direkte live 24/10/2023 for 15 timer siden 24. okt. 2023 — for 15 timer siden — Man United FCK live direkte 24/10/2023 Se tv UEFA Champions League i radioen - i dag, direkte og gratis. Manchester United FCK direkte live 24 oktober 2023 for 13 ti 24. okt. 2023 — Manchester United FCK direkte live 24 oktober 2023 for 13 timer siden — Den officielle klubhjemmeside for F.C. København med nyheder, kampe, ... FC København - Manchester United live resultater, H2H og 20.00 UTC at Parken stadium, Copenhagen by, Denmark. TKampen er en del af UEFA Champions League, Group A. FC København spillede mod Manchester United i 1 kampe ... Der ER STRAFFE til FCK! 95'McTominay sparker efter bolden, men han rammer en FCK-spiller. Dommeren peger på pletten og giver ham det gule kort. 95'VILDE SCENER! STRAFFE TIL FCK EFTER 94 MINUTTER. HVAD SKER DER?! 93'FCK får ikke skabt noget lige nu. De flytter bolden rundt, men United står klogt på banen. Der er langt op til Uniteds felt i disse minutter. Halvanden minut tilbage. 91'Fire minutter tilbageFCK har travlt nu. Dommeren giver dem fire ekstra minutter. Sådan endte dramatisk CL-brag på Old TraffordTak for i dagJeg siger tak for i dag. Og tak for alle jeres spørgsmål og inputs. Det endte desværre med en hård skæbne set med danske briller, da United vandt 1-0, og FCK brændte straffe i sidste sekund. KommentarStefan Hilfling Larsen: Jeg tror ikke gernacho, og greenkeeperen på old Trafford er på julekort Det må få et efterspil, måske ikke fra UEFA, men så i United selv.. for man “ødelægger” sku da ikke sin “hjemmebane”. FCK spiller Champions League mod Manchester United 24. okt. 2023 — Liveblog: FCK spiller Champions League mod Manchester United. De danske mestre fra FC København spiller i dag kamp i gruppespillet i ... SpørgsmålMichael: DEt var ikke en super redning, det var en elendig afslutning. ærgerligt FCK ikke har nogen bedre skytter end ham, det er ubegribeligt at ham skal afslutte denne! Svar:Er du ikke liiiiiiidt hård her, Michael? Jeg er enig i, afslutningen er i målmandens højde, men det er stadig et kontrolleret og hårdt spark. Går Onana til den anden side, hylder vi jo Larsson. Jeg hælder til, at det er en god redning, men jeg går også med til at sige, at det ikke er godt, godt sparket. F.C. København (@FCKobenhavn) for 14 timer siden — @FCKobenhavn. ·. 4h. 23 spillere er udtaget til Champions League-braget i Parken mod Manchester United #fcklive #ucl · fck.dk. 3. 5. 55. 22K · F.C. København. Der skal ten hag nok sige lidt store ord til ham. Det er både en svinestreg og usportslig opførelseOnana efter kampenOnana, der blev den store helt, har allerede sat ord på opgøret:- Jeg gør bare mit arbejde, det vigtigste er at vinde mod et stærkt hold. Jeg er glad for sejren, vi spillede en god kamp, og det var et stort mål af Harry (Maguire, red. Highlights: Heroiske FCK nedlagt af straffe efter 120 minutter 5:30FC København spillede heroisk og modigt mod Manchester United, og drog de engelske treere ud i forlænget spilletid, før de måtte kapitulere.Eurosport · 10. aug. 2020 København mod Manchester United live direkte tv 08/11/2023 S for 5 timer siden — København mod Manchester United live direkte tv 08/11/2023 Stor europæisk aften i Parken. Onsdag kl. 21.00 mod Manchester United. ), siger han ifølge BBC. Lerager berørt- Jeg er uden ord lige nu. Det er hårdt. Det er det sgu. Når vi ikke kan vinde sådan en dag her, må vi tage en uafgjort til sidst... Men han brænder jo ikke med vilje. Sådan er det. Jeg er berørt, ja. Det er en af verdens største klubber, siger Lukas Lerager til TV 3 + efter kampen. Bemærk at udvalget af live streams kan variere imellem lande - IP restriktioner kan - tjek med udbyderen. 18+ - Regler og vilkår gælder – Stopspillet. dk 70222825 – ROFUS. nu Regler og vilkår Sådan ser du fodbold hos Viaplay! Her kan du se FC København - Manchester United live stream og mange andre fodboldkampe. Følg blot nedenstående guide, og så er du stærkt kørende. Med Viaplay kommer du aldrig til at kede dig med live fodbold online. Beskrivelse af hold Sponsoreret indhold*: Løverne fra hovedstaden er dette århundredes mest vindende mandskab, og de har formået at hæve niveauet i ligaen med flot spil, interessante profiler og visionære trænere. Dette er holdet, som alle andre kigger mod, og det hold, som alle helst vi slå. De er elsket af mange, hadet af flere, men uanset hvor de kommer frem, så er der garanti for top-underholdning. Svar:Cantona kunne have fundet på at gøre det samme 😉Men ja, det hører ingen steder hjemme, at Garnacho står og træder græsset op i straffesparkspletten. Det er dårlig stil, og det skal en United-spiller simpelthen holde sig for god til. Jeg tvivler på, det får et efterspil, men det kunne da egentlig være ret befriende, hvis han blev straffet for det. SpørgsmålPhilip: Onana har haft det svært siden han kom til United - Dette må være en kæmpe forløsning for ham. Svar:Helt bestemt. Han har været udskældt. Og med rette. Men han skal også roses nu. Med rette. Champions League Højlund scorer første United-mål, mens Eriksen indtager uheldig hovedrolle mod Bayern FCK havner i pulje med Bayern München og Manchester United. Champions ... ((LIVESTREAM TV!!)) FCK mod Man United live direkte 8 for 8 timer siden — FCK mod Man United live direkte 8 november 2023. Herunder har vi samlet en oversigt over, hvilke kampe du kan se live på tv. København mod Man United direkte tv 8 november 2023 for 4 timer siden — København mod Man United direkte tv 8 november 2023 Stor europæisk aften i Parken. Onsdag kl. 21.00 mod Manchester United. Det her var et glimt af verdensklasse. En målmand uden selvtillid, der stepper op på den allerstørste scene i en målmands største udstillingsvindue. Flot af United-keeperen, og jeg er ikke i tvivl om, det her er en stor forløsning for ham. / NicolaiSpørgsmålLisbeth: Sikke en chance men øv øv øv og atter øv. Havde ellers håbet til det sidsteSvar:Ja, en større chance får man jo ikke i fodbold. End et straffespark. Så jeg forstår din frustration, Lisbeth. Se FC København - Manchester United Live Stream Online Se FC København - Manchester United Live Stream Online FC København vs Manchester United 8. Nov 2023 20:00 Du kan se samtlige kampe fra Champions League direkte med online live streaming. Kampene kan endda live streames med både computer, mobil og tablet, så uanset, hvor du befinder dig, så kan du altid se fodbold. Derfor bliver live streaming af fodbold også mere og mere populært. Hvis du ikke er kommet i gang endnu, så anbefaler vi helt klart, at du følger dit favorithold online. FC København – Manchester United kan live streames online den Wednesday den 8. November 2023 kl 20:00. F.C. København for 4 timer siden — 23 spillere er udtaget til Champions League-braget i Parken mod Manchester United. Se den via din FCK-app eller på TV.FCK.DK hvis du er kortholder, abonnent ...

Informações

Bem-vindo à nossa comunidade! 😍 Você pode se conectar com o...
bottom of page