top of page

Comunidade TNB

Público·101 membros

[LEDIG!!] FCK mod Man United live direkte 08/11/2023


10. aug. 2020 — Hvad er FCK's chancer i Manchester United-braget i Europa Leagues kvartfinaler, hvad er årsagen til det store Kamil Wilczek-chok, og hvem er ...


Et af de største i min karriere. Jeg skal stadig holde fokus og ikke lade det stige mig til hovedet. Jeg er professionel og tager dertil for at hjælpe holdet og skabe et resultat til klubben. Skal FC København lykkes med at få et resultat på Old Trafford, så kræver det også, at Elias Achouri er i hopla. Siden skiftet til FC København har han været i forrygende form, og selvtilliden har da heller ikke fejlet noget i snakkene med sin landsholdskollega og Manchester United-spiller Hannibal Mejbri. FC København - Manchester United live resultater, H2H og 20.00 UTC at Parken stadium, Copenhagen by, Denmark. TKampen er en del af UEFA Champions League, Group A. FC København spillede mod Manchester United i 1 kampe ... FCK spiller Champions League mod Manchester United 24. okt. 2023 — Liveblog: FCK spiller Champions League mod Manchester United. De danske mestre fra FC København spiller i dag kamp i gruppespillet i ... End et straffespark. Så jeg forstår din frustration, Lisbeth. Det havde været et stort resultat for dansk fodbold, det her. Av, hvor må den her gøre ondt. På Larsson, på Neestrup, på hele FCK-truppen. Et point på Old Trafford havde været en historisk præstation, men i stedet må FCK se sig slået med 1-0. EN super redning af Onana. Det må vi give ham!... FCK mod Manchester United direkte tv 8 november 2023 for 5 timer siden — FCK mod Manchester United direkte tv 8 november 2023 Direkte for 19 timer siden — [LIVE] FCK - Manchester United | Watchalong m. Man Utd-spiller beder FCK-stjerne om at slappe afTipsbladet på Frederiksberg. Regnen dryppede ned over FC Københavns træningsanlæg på Frederiksberg, men alligevel var der smil på læberne blandt klubbens spillere. Lørdag sejrede man over Vejle Boldklub og senere mandag tager man afsted mod England for at møde Manchester United i Champions League. For nogle bliver det et af karrierens højdepunkter. Det fortæller FC Københavns teknisk stærke kantspiller Elias Achouri til Tipsbladet og den øvrige presse. - Det bliver et stort øjeblik for mig. han svigter! Nej, nej, nej... Onana redder den. Ekstatiske United-spillere jubler, og kampen er fløjtet af. FCK får IKKE et point. Jordan Larsson tager bolden og går til den. Og svenskeren... 96'Nøøøøøj... Det bliver kigget igennem på VAR, men dommeren holder fast i sin beslutning. Der ER STRAFFE til FCK! 95'McTominay sparker efter bolden, men han rammer en FCK-spiller. Manchester United FCK direkte live 24 oktober 2023 for 13 ti 24. okt. 2023 — Manchester United FCK direkte live 24 oktober 2023 for 13 timer siden — Den officielle klubhjemmeside for F.C. København med nyheder, kampe, ... Men ikke ligefrem elendigt... SpørgsmålNicklas: Utroligt man u slipper afsted med at ødelægge straffe plettet med ens støvler …Svar:Det er i hvert fald opsigtsvækkende, at det ikke bliver opdaget, og at der intet bliver gjort ved det. Det er jo ikke årsagen til, at Larsson brænder, men det er stadig usportslig adfærd. Unægteligt. SpørgsmålCantona: Jeg er United-mand! Men det garnacho har gang i, med at træde pletten i stykker lige inden sparket - det er bare pinligt at se på! Bør koste en karantæne eller anden konsekvens. Svar:Cantona kunne have fundet på at gøre det samme 😉Men ja, det hører ingen steder hjemme, at Garnacho står og træder græsset op i straffesparkspletten. Det er dårlig stil, og det skal en United-spiller simpelthen holde sig for god til. FCK.DK | Officiel hjemmeside F.C. København | Byens hold Visiting guide for Manchester United fans. 06/11 2023 10:45 ; 2006-legenderne hyldes før Manchester United-kampen. 06/11 2023 14:00 ; Truppen mod Manchester ... Husk FCK TV LIVE kl. 18.30 for 10 timer siden — Shakh- ta´r føringen mod Barca. Derfor er Cornelius ude mod United: Se interview med Neestrup Dickoh tror på FC København: 'De kan godt slå Man United'. 3 min. Jeg tvivler på, det får et efterspil, men det kunne da egentlig være ret befriende, hvis han blev straffet for det. SpørgsmålPhilip: Onana har haft det svært siden han kom til United - Dette må være en kæmpe forløsning for ham. Svar:Helt bestemt. Han har været udskældt. Og med rette. Men han skal også roses nu. Med rette. Det her var et glimt af verdensklasse. En målmand uden selvtillid, der stepper op på den allerstørste scene i en målmands største udstillingsvindue. Flot af United-keeperen, og jeg er ikke i tvivl om, det her er en stor forløsning for ham. / NicolaiSpørgsmålLisbeth: Sikke en chance men øv øv øv og atter øv. Havde ellers håbet til det sidsteSvar:Ja, en større chance får man jo ikke i fodbold. Sådan endte dramatisk CL-brag på Old TraffordTak for i dagJeg siger tak for i dag. Og tak for alle jeres spørgsmål og inputs. Det endte desværre med en hård skæbne set med danske briller, da United vandt 1-0, og FCK brændte straffe i sidste sekund. KommentarStefan Hilfling Larsen: Jeg tror ikke gernacho, og greenkeeperen på old Trafford er på julekort Det må få et efterspil, måske ikke fra UEFA, men så i United selv.. for man “ødelægger” sku da ikke sin “hjemmebane”. Der skal ten hag nok sige lidt store ord til ham. Det er både en svinestreg og usportslig opførelseOnana efter kampenOnana, der blev den store helt, har allerede sat ord på opgøret:- Jeg gør bare mit arbejde, det vigtigste er at vinde mod et stærkt hold. Den 31. august stod det fast, at FC København og Manchester United skulle i pulje sammen, da der her blev trukket lod i Monaco. Lige siden har den tunesiske duo glædet sig til opgørene. - Jeg ringede til ham (Hannibal) lige efter lodtrækningen, og i landsholdspausen talte vi også om kampen, så det bliver spændende. Jeg kender ham fra landsholdet, og han er også vokset op i Frankrig ligesom mig, så vi har en god relation. Tirsdag aften klokken 21. 00 står de to gode venner og konkurrenter overfor hinanden på Old Trafford. Hvor det er mere sikkert, at Elias Achouri starter på banen, så er det tvivlsomt, om Hannibal Mejbri får spilletid, da han bliver brugt som breddespiller. Sikkert er det, at Manchester United har hårdt brug for tre point, da man efter to spillerunder er bundprop med nul af slagsen. Man United mod FCK direkte tv 24 oktober 2023 24. okt. 2023 — for 3 timer siden — Man United mod FCK live direkte 24 oktober 2023 Leder du efter live stream fodbold? ✓Dette er stedet. Champions League Højlund scorer første United-mål, mens Eriksen indtager uheldig hovedrolle mod Bayern FCK havner i pulje med Bayern München og Manchester United. Champions ... - Jeg sagde bare til ham, at vi vil vinde kampen. Bagefter vil vi måske bytte trøjer, fordi han er min ven. Det bliver et fedt øjeblik for både ham og jeg, siger Elias Achouri, der også har fået en opfordring fra sin gode ven. - Han sagde, at jeg skulle slappe af og ikke dræbe deres spillere. Jeg sagde til ham, at det bliver jeg nødt til. Eller jeg skal i hvert fald gøre et forsøg, siger FC København-kantspilleren. Highlights: Heroiske FCK nedlagt af straffe efter 120 minutter 5:30FC København spillede heroisk og modigt mod Manchester United, og drog de engelske treere ud i forlænget spilletid, før de måtte kapitulere.Eurosport · 10. aug. 2020


Informações

Bem-vindo à nossa comunidade! 😍 Você pode se conectar com o...
bottom of page